Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві

Вікарчук, О. І., Калініченко, О. О., Пойта, І. О. (2016) Розвиток освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві. Віcник Житомирcького державного технологічного універcитету (4). с. 248-250.

[img]
Перегляд
pdf
Download (914kB) | Перегляд

Опис

Статтю присвячено гострим проблемам розвитку освітнього маркетингу в сучасному українському суспільстві, його вплив на модернізацію національної системи освіти. Охарактеризовано процес розвитку освітніх послуг в Україні.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: Інна Олександрівна Клімова
Дата внесення: 16 Січ 2017 08:24
Останні зміни: 16 Січ 2017 08:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/23301

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу