Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів

Радкіна, В. Ф. (2005) Інтегративний підхід як принцип організації професійної підготовки майбутніх учителів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 61-64.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (139kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядаються проблеми інтеграції фахових та естетичних знань у професійній підготовці майбутніх учителів, розкриваються переваги інтеграції мистецтв на основі спільності художнього образу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: О.А. Халімончук
Дата внесення: 25 Лист 2008 09:53
Останні зміни: 14 Серп 2015 18:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2370

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу