Розробка цільового компонента навчання іноземної мови в умовах відновлення вітчизняної шкільної освіти в повоєнний період (1946 – початок 1950-х років)

Литньова, Т. В. (2017) Розробка цільового компонента навчання іноземної мови в умовах відновлення вітчизняної шкільної освіти в повоєнний період (1946 – початок 1950-х років). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 100-105. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (369kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто напрями розвитку цільового компонента навчання іноземної мови в Радянському Союзі в умовах відновлення шкільної освіти в повоєнний період. На основі офіційних документів і шкільних програм розкрито зміст практичної, освітньої і виховної цілей навчання в середній школі. Визначено причини рецептивно-репродуктивної спрямованості навчання іноземних мов у 1946 – на початку 1950-х років. Проаналізовано вплив урядових освітніх постанов на формулювання цільового компонента навчання іноземної мови.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: цільовий компонент навчання іноземної мови, практична мета, освітня мета, виховна мета, зміст іншомовної освіти
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 08 Черв 2017 17:15
Останні зміни: 08 Черв 2017 17:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24923

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу