Програма елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'' як об'єкт педагогічного проектування

Рева, Т. Д. (2017) Програма елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'' як об'єкт педагогічного проектування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (1 (87)). с. 129-135. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (386kB) | Перегляд

Опис

Узагальнено досвід проектування змісту навчальної дисципліни (елективного курсу) ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'' в умовах упровадження європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи організації освітнього процесу у вищому медичному навчальному закладі. Обґрунтовано послідовність педагогічного проектування (аналітичний, методологічний, організаційно-змістовий етапи) та схарактеризовано науково-методичний підхід до розроблення базових компонентів Програми елективного курсу ''Компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті'': змістового, операційного, підсумково-оцінювального.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: компетентнісний підхід у фармацевтичній освіті, педагогічне проектування, програма навчальної дисципліни (елективного курсу), європейська кредитна трансферно-накопичувальна система
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 08 Черв 2017 17:36
Останні зміни: 08 Черв 2017 17:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/24929

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу