Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи

Харченко, Г. І. (2017) Проблема реалізації компетентнісного підходу в процесі мовної підготовки учнів загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). с. 153-157. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (348kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається ґенеза поняття ''комунікативна компетентність'' у науковій вітчизняній літературі, визначається важливість формування комунікативної компетентності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Автор аналізує сутність комунікативної компетентності, особливості формування мовної та мовленнєвої компетенцій в контексті сучасної мовної політики, приділяє увагу комунікативному підходу як одному з пріоритетних, акцентує на важливості взаємозв'язку шкільної мовної освіти з реальними потребами суспільного життя.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: спілкування, комунікація, компетентнісний підхід, комунікативний підхід, комунікативна компетентність, мовна компетенція, мовленнєва компетенція
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 14 Вер 2017 11:40
Останні зміни: 14 Вер 2017 11:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25352

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу