Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами

Ковальова, Т. П., Тимощук, Ю. О. (2016) Рима як засіб інструментовки слоганів німецькомовної комерційної реклами. Semper tiro: Студентський науково-літературний часопис (5). с. 41-44.

[img]
Перегляд
Text
Download (204kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: лаборант Оксана Борковська
Дата внесення: 30 Жов 2017 08:07
Останні зміни: 30 Жов 2017 08:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25549

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу