Психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців

Фурт, Д. В. (2017) Психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (4 (90)). с. 140-144. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (349kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано психологічні чинники формування термінологічної компетентності студентів-іноземців у процесі навчання української мови. Узагальнено погляди науковців на проблему та виокремлено особливості вивчення української мови іноземними студентами. Виокремлено основні компоненти вивчення української мови. Охарактеризовано поняття ''мотивація'' та ''мотив'', розглянуто відмінності між досліджуваними поняттями. Наведені характеристики діяльності студентів-іноземців та обґрунтовано вплив психологічних чинників на формування термінологічної компетентності іноземних студентів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: студенти-іноземці, психологічні чинники, термінологічна компетентність, українська мова як іноземна, українська термінологія, навчальна діяльність
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 30 Лист 2017 11:33
Останні зміни: 30 Лист 2017 11:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25908

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу