Школа, подібна до домівки: українознавчий тип освіти як проблема

Усатенко, Т. П. (2005) Школа, подібна до домівки: українознавчий тип освіти як проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). с. 134-136.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (121kB) | Перегляд

Опис

У статті розглядається українська національна школа-домівка, життєдіяльність якої ґрунтується на українознавчих засадах, як закономірний цивілізаційний процес переходу від школи, суголосної індустріальній добі, до школи культурно-інформаційного постіндустріального суспільства.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: І.А. Бураченко
Дата внесення: 09 Груд 2008 16:33
Останні зміни: 14 Серп 2015 19:14
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2631

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу