Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань

Мантула, Т. І. (2008) Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 58-63.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (158kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано стан організації роботи з обдарованими дітьми та висвітлено підходи до проектування процесу навчання з огляду на класифікацію видів обдарованості за ступенем сформованості, наявною формою та віковими особливостями розвитку індивіда. У контексті статті наголошено на актуальності психолого-педагогічного дослідження потенціалу обдарованих дітей.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Олександр Сергійович Яценко
Дата внесення: 21 Трав 2009 11:46
Останні зміни: 14 Серп 2015 19:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2694

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу