Психологічний аналіз очікувань студентів (на матеріалі курсу «Основи психологічного тренінгу»)

Майстренко, Т. М. (2018) Психологічний аналіз очікувань студентів (на матеріалі курсу «Основи психологічного тренінгу»). Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції, 3. с. 89-90.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Вивчення будь-якої дисципліни програми підготовки фахівців обов‘язково передбачає визначення кінцевого результату у вигляді сформованих знань, умінь та навичок студентів або набутих компетенцій. Однак з точки зору методики викладання важливим є з‘ясування того, які очікування мають самі студенти щодо кінцевого результату вивчення того чи іншого курсу. Особливо корисним є вивчення сподівань студентів у практично-орієнтованих навчальних курсах, які суттєво впливають на розвиток фахових компетенцій. Однією з таких дисциплін є «Основи психологічного тренінгу». Викладання цього курсу спрямоване на формування у студентів умінь планувати, розробляти та проводити тренінг у спосіб моделювання ситуації тренінгу, при якому кожен студент групи виконує роль тренера. Тому важливо з‘ясувати, як студенти визначають для себе очікування щодо курсу «Основи психологічного тренінгу».

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Оксана Горай
Дата внесення: 14 Черв 2018 07:31
Останні зміни: 14 Черв 2018 07:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27159

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу