Роль керівника науково-педагогічної школи у творчому зростанні особистості дослідника

Щербакова, Н. П. (2012) Роль керівника науково-педагогічної школи у творчому зростанні особистості дослідника. Наукові записки : зб. праць молодих вчених та аспірантів ХГПА [Історико-педагогічні дослідження в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали міжвуз. наук.-практ. конф. аспірантів та молодих учених (Хмельницький, 18 жовт. 2012 р.)] (1). с. 236-241.

[img]
Перегляд
pdf
Download (376kB) | Перегляд

Опис

У статті висвітлюється роль наукової школи як однієї із форм дослідницької діяльності. Акцентується увага на значущості особистості керівника у становленні та діяльності школи. Наводиться класифікація особистісних рис керівника, необхідних для формування власної наукової школи та приклад їх реалізації у Житомирській науково-педагогічній школі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: науково-педагогічна школа, керівник наукової школи, особистісні якості керівника наукової школи
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 02 Жов 2018 21:58
Останні зміни: 02 Жов 2018 22:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27455

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу