Емоційність та експресивність як риса рекламного дискурсу

Нікуліна, А. О. (2018) Емоційність та експресивність як риса рекламного дискурсу. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 301-304.

[img]
Перегляд
Text
Download (232kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 19 Лют 2019 15:23
Останні зміни: 19 Лют 2019 15:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28375

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу