Експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту

Коновальчук, І. М. (2018) Експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до взаємодії з батьками та дітьми в ситуації конфлікту. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (4 (95)). с. 92-97. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (407kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Анастасія Торгонська
Дата внесення: 26 Лют 2019 10:35
Останні зміни: 26 Лют 2019 10:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28436

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу