Акмеологічний підхід як ключовий принцип розвитку особистості

Сидорчук, Н. Г. (2017) Акмеологічний підхід як ключовий принцип розвитку особистості. Неперервна освіта: акмеологічні студії (Педагогічні науки. Психологічні науки) (1). с. 14-20.

[img]
Перегляд
pdf
Download (349kB) | Перегляд

Опис

У статті актуалізовано проблему ключових принципів розвитку особистості нового типу у контексті акмеологічного підходу. Розглянуто інтерпретацію акмеологічного підходу з позицій формування, дослідження та визначення показників акмеологічності (стан, властивість, гармонія). Подано змістову інтерпретацію окреслених показників та механізм їх дії у процесі саморозвитку. Визначено роль акмеінформаційної взаємодії у процесі розвитку природних потенціалів людини, її здібностей та талантів. Доведено, що розглянуті принципи акмеології (стан, властивість, гармонія) дозволяють розкрити загальні риси (властивості) певного стійкого явища або стан певного матеріального об'єкта, причому цей стан визначається характеристиками найвищого рівня або є найвищою точкою вдосконалення. Окреслено перспективи використання розглянутого матеріалу у ході саморозвитку особистості.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: акмеологія; властивість; гармонія; принципи акмеологічності; стан
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: професор Нінель Сидорчук
Дата внесення: 04 Квіт 2019 05:59
Останні зміни: 04 Квіт 2019 05:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28873

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу