Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів

Глузман, Н. А. (2009) Вихідні концептуальні положення професійної математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). с. 49-53.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (281kB) | Перегляд

Опис

У представленій статті розглянуто систему вихідних концептуальних положень, котрі покладено в основу професійної математичної підготовки студентів спеціальності: "Початкове навчання" педагогічних університетів. Автором виділено групи дій професійної математичної діяльності та дано їх детальну характеристику.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 09 Жов 2009 11:33
Останні зміни: 14 Серп 2015 19:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2944

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу