Використання особистісно орієнтованих технологій навчання в процесі вивчення основ наукових досліджень

Усата, О. Ю. (2019) Використання особистісно орієнтованих технологій навчання в процесі вивчення основ наукових досліджень. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, ІІ (177). с. 135-138.

[img]
Перегляд
pdf
Download (423kB) | Перегляд

Опис

У статті описано важливість і можливості використання у науково-дослідній роботі майбутнього учителя інформатики нетрадиційних форм, методів та технологій навчання, а саме особистісно орієнтованих. Описано поняття науково-дослідницької компетентності та основні аспекти дисципліни «Основи наукових досліджень», вивчення якої сприяє формуванню цієї компетентності. Вказано, що саме завдяки особистісній орієнтації навчального процесу і використанні дослідницьких, проблемно-пошукових, дискусійних, комунікативних, ігрових, рефлексивних технологій формуються у майбутнього педагога здатності до критичного мислення, прийняття нестандартних рішень, комунікативності, креативності, інноваційності, роботи в команді, рефлексії тощо. Показано можливості використання технологій, форм і методів навчання, що сприяють особистісній орієнтації навчального процесу, у процесі вивчення основ наукових досліджень. Наголошено на важливості використання технологій такого типу для успішного формування науково-дослідницької компетентності майбутнього педагога, що є запорукою підготовки висококваліфікованого конкурентоспроможного фахівця.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтовані технології, науково-дослідна компетентність, науково-дослідна робота, основи наукових досліджень, нетрадиційні технології, професійна підготовка.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: доцент О.Ю. Усата
Дата внесення: 04 Лист 2019 07:12
Останні зміни: 04 Лист 2019 07:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29986

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу