Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів

Колесник, Н. Є. (2017) Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів. Проблеми освіти (87). с. 122-127.

[img]
Перегляд
Text
Download (492kB) | Перегляд

Опис

У статті розкрито особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів в зарубіжних країнах. Представлено аналіз змісту підготовки майбутніх учителів початкової школи, що ґрунтується на теоретичних положеннях концепції “фірмового стилю” у Німеччині, Великої Британії, Італії, Японії, США, а також у країнах Скандинавії, Південно-Східної Азії, Австралії та Новій Зеландії. У ході дослідження виявлено, що предметно-перетворювальна компетентність є самовираженням творця та формою мистецтва. Автором відтворено сприятливі умови для формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів у підготовці майбутніх учителів початкових класів закордоном.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: компетенція; компетентність; компетентнісний підхід; професійна компетентність учителя початкової школи; формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів; підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування предметно-перетворювальної компетентності молодших школярів в зарубіжних країнах.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач, що депонує: доцент Наталія Колесник
Дата внесення: 09 Лист 2019 00:37
Останні зміни: 09 Лист 2019 00:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30076

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу