Symbolic Exchange and Advertising in The Information-Based Society

Козловець, М. А., Башманівський, Д. М. (2019) Symbolic Exchange and Advertising in The Information-Based Society. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філософські науки (85). с. 36-44. ISSN 2663-7650

[img]
Перегляд
Text
Download (332kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра філософії та політології
Користувач, що депонує: Анастасія Торгонська
Дата внесення: 17 Січ 2020 09:31
Останні зміни: 17 Січ 2020 09:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30503

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу