Паралелізм як прояв формальної синтаксичної надлишковості англомовних рекламних текстів

Топачевський, С. К. (2019) Паралелізм як прояв формальної синтаксичної надлишковості англомовних рекламних текстів. Подолання мовних та комунікативних бар‘єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць. с. 524-527.

[img]
Перегляд
Text
Download (374kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач, що депонує: О.І. Ляшик
Дата внесення: 01 Трав 2020 22:52
Останні зміни: 01 Трав 2020 22:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31014

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу