Методичні рекомендації з організації навчальної практики з формування фонологічної компетентності

Савчук, І. І. (2020) Методичні рекомендації з організації навчальної практики з формування фонологічної компетентності. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Методичні рекомендації орієнтовані на організацію навчальної практики з формування фонологічної компетентності з метою засвоєння здобувачами вищої освіти першого року навчання основних теоретичних і прикладних аспектів рецептивно-продуктивної діяльності студента як слухача та мовця у мовленнєвому процесі. Система практичних завдань спрямована на успішне вивчення інформативного матеріалу курсу та формування навичок фонетичного аналізу. Методичні матеріали мають на меті сприяти формуванню студентами, що спеціалізуються у галузі викладання англійської мови, фонологічної компетенції – здатності сприймати й відтворювати звукові одиниці мови у певному контексті з належним використанням необхідного наголосу, ритму та інтонації. Для студентів першого курсу спеціальності: 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська).

Тип елементу : Книга
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 23 Черв 2020 17:16
Останні зміни: 23 Черв 2020 17:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31262

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу