Особливості третього (самостійного) етапу навчання писемного мовлення із застосуванням інтерактивних технологій

Салькова, Ю. В. (2020) Особливості третього (самостійного) етапу навчання писемного мовлення із застосуванням інтерактивних технологій. In: Міжнародна науково-практична конференція: «Сучасні досягнення вітчизняних вчених у галузі педагогічних та психологічних наук».

[img]
Перегляд
Text
Download (275kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: Лаборант А.М. Савчук
Дата внесення: 25 Черв 2020 09:32
Останні зміни: 25 Черв 2020 09:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31299

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу