Особливості впливу шкільного навантаження на функціонування органів опорно-рухового апарату школярів

Рехнер, Т. С., Дручик, А. С., Власенко, Р. П. (2020) Особливості впливу шкільного навантаження на функціонування органів опорно-рухового апарату школярів. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття. с. 160-162.

[img]
Перегляд
Text
Download (2MB) | Перегляд

Опис

Порушення нормального функціонування опорно-рухового апарату у школярів посідають третє місце після захворювань серцево-судинної системи та онкологічних захворювань [2] Тому метою дослідження було вивчення впливу шкільного навантаження на нормальне функціонування органів опорно-рухового апарату. За даними Міністерства охорони здоров’я України кожна 4-та дитина має проблеми з поставою, основною причиною цього є надмірна кількість годин проведена сидячи, а також навантаження на спину у вигляді тяжких шкільних ранців. Наказом МОЗ України від 18.01.2007 №13 затверджено «Гігієнічні вимоги до друкованої продукції для дітей» [3], де вага підручників із врахуванням одного дня навчання у школі разом зі шкільним приладдям, без ваги портфеля або ранця, не повинна перевищувати допустимих гігієнічних норм: 1-2 класи - 1,5 - 2,0 кг; 3-4 класи - 2,0 - 2,3 кг; 5-6 класи - 2,3 - 3,0 кг; 7-8 класи - 3,0 - 3,5 кг; 9-10 (11) класи - 3,5 - 4,5 кг.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QH Природознавство
Q Наука > QP Фізіологія
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра екології та географії
Користувач, що депонує: ekology
Дата внесення: 08 Лип 2020 12:02
Останні зміни: 08 Лип 2020 12:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31370

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу