Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів

Рудницька, Н. Ю. (2020) Проблемне навчання як ефективний засіб розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 197-202.

[img]
Перегляд
Text
Download (340kB) | Перегляд

Опис

Виконання дослідницьких робіт порівняно з іншими формами навчальної діяльності дозволяє найбільш ефективно й поступово здійснити перехід від традиційного підходу в навчанні до нового, продуктивного навчання. За допомогою використання дослідницького підходу в навчальному процесі можна розвинути такі універсальні здібності й компетентності учнів

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Проблемне навчання,розвиток,пізнавальна самостійность
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 20 Лист 2020 07:18
Останні зміни: 20 Лист 2020 07:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31774

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу