Занурення в майбутню професію як ігровий засіб профорієнтації школярів

Калініна, Л. В., Папіжук, В. О., Полховська, М. В., Кузьменко, О. Ю., Прокопчук, Н. Р., Матушевська, Н. В., Гирин, О. В., Рудик, І. М., Климович, Ю. Ю., Савчук, І. І., Жуковська, В. В., Щерба, Н. С. (2020) Занурення в майбутню професію як ігровий засіб профорієнтації школярів. Департамент освіти житомирської міської ради.

[img]
Перегляд
Text
Download (6MB) | Перегляд

Опис

Метою даного посібника є знайомство вчителя іноземної мови з можливостями проведення профорієнтаційної роботи з учнями старшої школи на основі форм та прийомів гейміфікації. У посібнику вчитель вперше познайомиться з ігровим методом «занурення» в майбутню професію, з досвідом проведення нестандартних форм профорієнтаційної роботи як під час контактного навчання в школі, так і під час дистанційного навчання. Посібник адресований вчителям іноземних мов, майбутнім вчителям іноземних мов, а також учням старшої школи, майбутня професія яких пов’язана з вивченням іноземних мов.

Тип елементу : Книга
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Юлія Харчишина
Дата внесення: 01 Груд 2020 12:22
Останні зміни: 01 Груд 2020 12:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31863

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу