Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя

Заброцький, М. М. (2006) Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України., 7 (8). с. 259-266.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (115kB) | Перегляд

Опис

Розглядаються методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя як вираження його педагогічної позиції. Представлено розуміння духовності як екзистенціальної характеристики людини, сутнісного атрибуту, що надає людині відчуття цілісності та інтегрованості, а педагогічна позиція розглядається як виявлення трансцендентної позиції вчителя, у якій виявляється його духовна сутність.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: екологічність, духовність, трансцендентна позиція, педагогічна позиція, комунікативна компетентність.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч
Дата внесення: 05 Лист 2009 09:26
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3276

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу