Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі

Семенюк, Т. В., Максименко, Ю. В. (2021) Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі. Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі.

[img]
Перегляд
Text
Download (341kB) | Перегляд

Опис

Умови сучасного суспільства потребують фахівців, які не лише володіють професійними знаннями та практичними вміннями, але й здатні ефективно організовувати, чітко планувати та раціонально керувати своєю професійною діяльністю, використовуючи особистісні здібності (критичне мислення, вміння працювати в команді, гнучка адаптація до постійно змінюваних умов, самоорганізація). Самоорганізація передбачає здатність особистості до навичок організовувати себе, що проявляються в цілеспрямованості, активності, обґрунтованості мотивації, плануванні своєї діяльності, швидкості прийняття рішень та відповідальності за них, критичності оцінки результатів своїх дій [5].

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач, що депонує: kaf.zoology Zoo KZ
Дата внесення: 14 Черв 2021 15:20
Останні зміни: 14 Черв 2021 15:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32797

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу