Теоретичні проблеми професійного розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти

Заброцький, М. М. (2007) Теоретичні проблеми професійного розвитку вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти. Актуальні проблеми психології. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 10 (1). с. 83-85.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (86kB) | Перегляд

Опис

В статті розглядаються особливості професійної діяльності вчителів та психології навчання дорослих, значущі для організації післядипломної педагогічної освіти. Обговорюються зокрема, проблеми, пов’язані з використанням ділових ігор для цілеспрямованого професійного розвитку педагогів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна діяльність, професійний розвиток,професійний розвиток педагогів
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: лаборант Тетяна Миколаївна Бабіч
Дата внесення: 05 Лист 2009 09:32
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3281

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу