Текст німецькомовної реклами: лінгвістичний вимір

Баюн, К. Й., Тараба, І. О., Борковська, О. В. (2021) Текст німецькомовної реклами: лінгвістичний вимір. Advanced Discoveries of Modern Science: Experience, Approaches and Innovations. II International Scientifik and Theretical Conference, 29 October, 2021, Amsterdam, The Netherlands. Volume 2.. с. 22-25.

[img]
Перегляд
Text
Download (321kB) | Перегляд
Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: лаборант Оксана Борковська
Дата внесення: 31 Жов 2021 21:52
Останні зміни: 31 Жов 2021 22:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/33315

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу