Проблеми освіти у понятійній площині синергетики

Левківський, М. В., Вознюк, О. В. (2003) Проблеми освіти у понятійній площині синергетики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 51-55. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (150kB) | Перегляд

Опис

Проблеми сучасного розуміння освіти розглядаються у площині синергетичного підходу, якій передбачає використання нелінійного аналізу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: Н.М. Костючек
Дата внесення: 08 Груд 2008 15:02
Останні зміни: 14 Серп 2015 19:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/339

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу