Використання системи символьного числення «Mathematica» при проходженні навчальної практики з теоретичної фізики

Грищук, А. М., Корнійчук, П. П. (2022) Використання системи символьного числення «Mathematica» при проходженні навчальної практики з теоретичної фізики. [Навчальний матеріал]

Це - остання версія цього елементу.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Навчально-методичний посібник складається з трьох частин. В першій частині обговорюються загальна проблематика «Навчальна та науково-дослідна практика на кафедрах університету», надаються методичні рекомендації для проведення практики, опису теоретичної частини практики, постановки та розв’язку задачі, оформленню звітної документації. В другій частині приділена особлива увага наглядності описаних методик розв’язку задач теоретичної фізики за допомогою програми символьного числення Mathematica 8-12. Наведено приклади використання основних функцій, які значно полегшують розуміння багатьох абстрактних понять складної комп’ютерної системи. Розв’язки всіх приведених прикладів отримані безпосередньо в системі Mathematica 8-12. В третій частині містяться контрольні завдання та можливі завдання з навчальної практики теоретичної фізики, які може вибрати здобувач для використання в процесі проходження практики.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Ключові слова: Навчальна практика, навчальна та науково-дослідна практика, система комп'ютерного числення.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QC Фізика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач, що депонує: Богдан Свищ
Дата внесення: 19 Вер 2022 08:32
Останні зміни: 19 Вер 2022 08:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34487

Доступні версії цього елементу

  • Використання системи символьного числення «Mathematica» при проходженні навчальної практики з теоретичної фізики. (deposited 19 Вер 2022 08:32) [Представлено на екрані]

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу