Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики

Ковальчук, О. А. (2009) Категорійно-понятійний апарат дослідження проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). с. 165-170. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (164kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснено категорійний аналіз поняття "становлення" та "професійне становлення" майбутнього вчителя на основі філософського, психологічного та педагогічного підходів за допомогою методу порівняльного аналізу. Виділено основні етапи професійного становлення майбутнього вчителя. Проаналізовано проблеми професійного становлення майбутнього вчителя у сучасній педагогічній теорії та практиці на етапі професійного навчання та у процесі педагогічної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 17 Лист 2009 12:36
Останні зміни: 26 Серп 2016 20:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3483

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу