Структурний аналіз Я-концепції як основи функціонування феномену економічної суб’єктності особистості потенційного підприємця

Дубравська, Н. М. (2003) Структурний аналіз Я-концепції як основи функціонування феномену економічної суб’єктності особистості потенційного підприємця. Психологія. Збірник наукових праць НПУ імені М.П.Драгоманова (20). с. 215-222.

[img]
Перегляд
pdf
Download (149kB) | Перегляд

Опис

В исследовании предложена новая трактовка структуры и содержания Я-концепции, понимаемой как единство компонентов психологического «Я» – само-эффективности и этической самоценности – и социального «Я» – структур вертикального и горизонтального «индивидуализма» и «коллективизма». В качестве одной из уровневых структур Я-концепции рассматривается «профессиональное Я» личности.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра загальної, вікової та педагогічної психології
Користувач, що депонує: лаборант Наташа Степаненко
Дата внесення: 28 Лист 2009 17:49
Останні зміни: 02 Лист 2016 18:13
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3572

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу