Вплив мовленевої інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування

Гуріна, І. В. (2009) Вплив мовленевої інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (255kB) | Перегляд

Опис

Курсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Гуріної Ірини Вікторівни. Науковий керівник кандидат психологічних наук, доцент кафедри Н.Ф.Портницька

Тип елементу : Навчальний матеріал
Ключові слова: Наслідування, оволодіння діяльністю,дошкільники
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Тетяна Присяжнюк
Дата внесення: 10 Груд 2009 13:47
Останні зміни: 14 Серп 2015 20:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3660

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу