Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту

Топачевський, С. К. (2009) Еліпсис як прояв етикетної компресованості синтаксичної будови англомовного рекламного тексту. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 215-220.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (166kB) | Перегляд

Опис

У статті досліджується компресованість рекламного тексту як його інгерентна ознака, що зумовлює текстуальну етикетизацію рекламного дискурсу. Розглядаються типи еліптичних речень і визначається їх етикетний потенціал у рекламному тексті. Етикетність еліптичних структур досліджується з урахуванням пресупозиційних знань комунікантів.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Користувач, що депонує: Л. А. Лупаренко
Дата внесення: 21 Груд 2009 11:50
Останні зміни: 14 Серп 2015 21:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3834

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу