Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання

Товщик, С. А. (2010) Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання. Теоретико-методологічний аналіз основних наукових підходів до проблеми соціального виховання // Науковий вісник Ужгородського національного університету: Серія «Педагогіка. Соціальна робота». (19). с. 236-239.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (175kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто основні теоретичні підходи до феномену соціального виховання, визначення змісту соціального виховання як складової процесу соціалізації особистості. Соціальне виховання визначається як варіативна модель особистісного розвитку індивіда в системі взаємодій соціальних інститутів та окремого суб’єкта соціалізації.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій
Користувач, що депонує: Лаборант Анна Миколаївна Негрій
Дата внесення: 22 Лист 2010 11:05
Останні зміни: 30 Серп 2015 07:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/4447

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу