Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл

Сверчевська, І. А. (2004) Психолого-педагогічні умови підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). с. 213-217.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (123kB) | Перегляд

Опис

Виділено зовнішні і внутрішні психолого-педагогічні умови, які впливають на підвищення продуктивності вивчення геометричних тіл.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика
Користувач, що депонує: О.В. Роговченко
Дата внесення: 08 Груд 2008 14:32
Останні зміни: 14 Серп 2015 13:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/654

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу