Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії

Григор’єва, Т. Ю. (2009) Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії. Педагогічний процес: теорія і практика // Зб. наук. пр (2). с. 50-59.

[img]
Перегляд
Text
Download (231kB) | Перегляд

Опис

У статті автор на підставі матеріалів міжнародних конференцій ЮНЕСКО з освіти дорослих актуалізує проблему підготовки вчителів до навчання дорослих. Розглянуто зарубіжну модель підготовки викладацького персоналу та основні класифікації вчителів, що навчають дорослих. Визначено основні напрями навчальних програм з підготовки вчителів до навчання дорослих в університетах Великої Британії.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Освіта дорослих, неперервна освіта
Теми: L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 27 Лют 2012 11:19
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6599

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу