Концептуальна модель навчально-ігрового проектування

Плахотнюк, Н. П. (2009) Концептуальна модель навчально-ігрового проектування. Вища освіта України. – Тематичний вип. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. Додаток 4, 6. с. 411-421.

[img]
Перегляд
Text
Download (264kB) | Перегляд

Опис

У статті аналізується сутність навчально-ігрового проектування як технології навчання, розглядається зміст понять „навчання”, „гра”, „проектування” як сутнісних характеристик досліджуваного поняття. Розроблено концептуальну модель навчально-ігрового проектування, яка дозволяє виділити та проаналізувати структурні, функціональні компоненти та етапи навчально-проектувальної діяльності, і є підґрунтям для побудови технології її застосування у підготовці майбутніх учителів до інноваційної діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: концептуальна модель, навчально-ігрове проектування, етапи навчально-ігрового проектування
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 13 Бер 2012 08:19
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6772

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу