Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування

Плахотнюк, Н. П. (2010) Технологія підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Збірник наукових праць Кременецького гуманітарного педагогічного університету ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки (1). с. 231-240.

[img]
Перегляд
Text
Download (277kB) | Перегляд

Опис

У статті представлено теоретичне обґрунтування технології підготовки майбутніх учителів до інноваційної діяльності засобами навчально-ігрового проектування. Технологія розглядається як цілісність її структурних компонентів: концептуальної основи, змістовно-цільової та процесуальної частин. Вихідним положенням технології є розуміння сутності навчально-ігрового проектування як особистісно орієнтованого інтерактивного методу, спрямованого на ефективну підготовку майбутніх фахівців до інноваційної діяльності та розвиток творчих здібностей особистості.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: педагогічна технологія, підготовка до інноваційної педагогічної діяльності, навчально-ігрове проектування
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 13 Бер 2012 08:16
Останні зміни: 15 Серп 2015 00:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6780

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу