Загальна характеристика стратегій та тактик маніпулювання в англомовній політичній рекламі

Масель, Ю. С. (2012) Загальна характеристика стратегій та тактик маніпулювання в англомовній політичній рекламі. Наукові записки КДПУ ім. В. Винниченка. - Серія: Філологічні науки (мовознавсьво): У 2 ч. (105). с. 514-519.

[img]
Перегляд
Text
Download (382kB) | Перегляд

Опис

В статті аналізується політична реклама як соціокультурний феномен. Вона покликана впливати на поведінку та сприйняття інформації аудиторією. Мовне маніпулювання займає особливе місце та визначає використання мовних засобів на різних рівнях для створення прихованого впливу на реципієнта в політичній рекламі.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: реклама, політична реклама, мовна маніпуляція, мовні стратегії та тактики
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: завідувач С. О. Гавриловський
Дата внесення: 11 Трав 2012 08:25
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7198

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу