Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості

Антонова, О. Є. (2010) Проектування розвитку здібностей та обдарованості учнів як елемент життєвого програмування особистості. Стратегія інноваційного розвитку обдарованості в системі проектування виховного процесу : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції. с. 10-17.

[img]
Перегляд
Text
Download (161kB) | Перегляд

Опис

У статті на основі аналізу понять "обдарованість", "обдарована дитина" визначаються основні ознаки обдарованих учнів, пропонуються стратегії їх навчання з урахуванням індивідуального підходу до створення особистісного проекту їх розвитку

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: обдарований учень, індивідуальна програма розвитку, стратегії навчання
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 04 Вер 2012 13:57
Останні зміни: 15 Серп 2015 01:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7599

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу