НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ

Папіжук, В. О. (2009) НАРІЖНІ ПИТАННЯ РЕФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ФРАНЦІЇ. „Початкова школа” (9-10). с. 56-59.

[img]
Перегляд
Text
Download (368kB) | Перегляд

Опис

В статті йдеться про реформування змісту навчання в початковій школі Франції на початку ХХІ століття.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Користувач, що депонує: Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Дата внесення: 21 Лист 2012 11:56
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8343

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу