Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів

Литньова, І. Ф. (2012) Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном/колективна монографія за заг.редакцією І.В.Самойлюкевич. с. 320-333.

[img]
Перегляд
Text
Download (150kB) | Перегляд

Опис

В статті обґрунтовується необхідність пошуку ефективний шляхів навчання англійської мови та засобів дійсного рівня навчальних досягнень учнів молодших класів. В статті також акцентується увага на такому прийомі навчання як гра, розглядаються види ігор для навчання лексики та наводяться їх приклади.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: гра, ігрова діяльність, молодші школярі, види ігор
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 29 Лист 2012 14:08
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8519

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу