Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя

Дубасенюк, О. А. (2010) Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Нові технології навчання: Матеріали міжнародної конференції ["Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст. ], 1 (66). с. 159-164.

[img]
Перегляд
Text
Download (355kB) | Перегляд

Опис

У статті йдеться про впровадження задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя; розглядаються поняття та типологія професійно орієнтованих педагогічних задач, які відображають зміст курсу "Педагогіка"; аналізуються методи та технологія розв’язання педагогічних задач, що включає такі етапи: орієнтаційний, діагностичний, проектувальний, реалізаційний, узагальнення й оцінки наслідків розв’язання педагогічної задачі.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 05 Груд 2012 14:12
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8587

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу