Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування

Мирончук, Н. М. (2011) Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб., 2 (67). с. 129-132.

[img]
Перегляд
Text
Download (119kB) | Перегляд

Опис

У статті визначено компоненти готовності майбутнього педагога до здійснення виховної діяльності та зазначено їх характеристику, виділено проблеми педагогічної виховної діяльності вчителів-практиків, окреслено шляхи їх вирішення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач, що депонує: доцент Н.П. Бірук
Дата внесення: 17 Груд 2012 11:44
Останні зміни: 15 Серп 2015 02:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8816

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу