Реформа американської школи як важлива умова реалізації полікультурного виховання учнів у дослідженнях учених США

Лук’янчук, С. Ф. (2011) Реформа американської школи як важлива умова реалізації полікультурного виховання учнів у дослідженнях учених США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. с. 166-170.

[img]
Перегляд
Text
Download (157kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовані дослідженнях американських учених у галузі реформування школи як важливої умови реалізації полікультурного виховання учнів. Відповідно до ідеї полікультурного виховання, реформа школи означає трансформацію навчального плану на полікультурних засадах, зміни у стилях і методах роботи вчителів, а також у цілях, нормах і культурі школи.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: полікультурне виховання, реформа школи, полікультурний навчальний план, культуровідповідна педагогіка, стилі навчальної діяльності
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: лаборант В. С. Кравець
Дата внесення: 24 Груд 2012 08:08
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8906

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу