Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів

Підлужна, Г. В. (2010) Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.).

[img]
Перегляд
Text
Download (157kB) | Перегляд

Опис

Як засвідчив аналіз спеціальної літератури та підтвердили результати наших експериментальних досліджень, підвищення ефективності уроків позакласного читання значною мірою залежить від ряду факторів психолого-педагогічного й методичного характеру, на яких зупинимось детальніше.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: лаборант Н.І. Бєлова
Дата внесення: 14 Січ 2013 09:28
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9002

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу