ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ

Самаріна, С. І. (2012) ПРОБЛЕМА МЕТОДІВ ФОРМУВАННЯ ДИСЦИПЛІНИ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 118-122.

[img]
Перегляд
Text
Download (280kB) | Перегляд

Опис

У статті здійснено історико-педагогічний аналіз методів формування дисципліни учнів у закладах шкільної освіти в Україні. Розкрито сутність методів, що використовувалися у шкільній практиці другої половини ХІХ – на початку ХХ століття, зроблено їхній порівняльний аналіз у контексті сучасної педагогічної теорії і практики. Особливу увагу акцентовано на особливостях використання методів заохочення і покарання як найбільш популярних способах впливу під час формування дисциплінованості учнів у досліджуваний період.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 12 Бер 2013 13:58
Останні зміни: 15 Серп 2015 03:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9295

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу