Модель інноваційного процесу педагога

Мосіюк, О. О. (2012) Модель інноваційного процесу педагога. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (66). с. 181-184. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (256kB) | Перегляд

Опис

У статті з’ясовано походження поняття "інновація". Охарактеризовано співвідношення дефініцій інноваційного педагогічного та інноваційного освітнього процесів. Запропоновано модель інноваційного процесу педагога як відкритої системи, що визначає основні напрями впливу на процес продукування інновацій, та вказано її кардинальні елементи. Визначено основні напрями подальших перспективних психолого-педагогічних досліджень із впровадження навчально-виховних інноваційних технологій.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Тетяна Кучерук
Дата внесення: 19 Бер 2013 10:58
Останні зміни: 31 Серп 2016 19:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9330

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу