Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності

Музика, О. Л., Гавриловська, К. П., Тичина, І. М., Майстренко, Т. М., Весельська, А. Л., Оснадчук, Ю. О. (2013) Організаційно-педагогічні та психологічні засади ціннісної підтримки студентів з низьким рівнем академічної успішності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). с. 58-64. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (286kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано систему надання ціннісної підтримки студентам із низьким рівнем академічної успішності. У структурі ціннісної підтримки виділено такі компоненти, як організаційно-педагогічні заходи (створення мотивуючого ціннісно-інформаційного простору за допомогою СУНП ''Універсум'', інтернет-ресурсів і соціальних мереж, використання переваг кредитно-модульної системи навчання, впровадження практикумів за вибором студентів, вдосконалення методів виховної роботи кураторів) і психологічні впливи (адаптаційні тренінги, професійно-орієнтовані завдання і поцінування досягнень).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 04 Черв 2013 13:17
Останні зміни: 15 Серп 2015 04:12
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9558

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу